Mira de Mönnink en Terri Bos naar Havas Media

Mira de Mönnink en Terri Bos gaan aan de slag als Director Branded Content & Partnerships bij Havas Media. Met hun komst is een creatieve versterking voor het mediabureau dat zich positioneert op Meaningful Content.

Met een diep kritische consument neemt de behoefte aan bruikbare merkbetekenis toe voor zowel merken als publishers. Voor Terri en Mira is de Meaningful propositie van Havas Media daarom de belangrijkste reden geweest voor de transfer. Havas kan hiermee klanten verrassen met effectieve nieuwe invalshoeken en non-traditionele media oplossingen. Het duo heeft daarnaast een uniek netwerk en staat bekend om hun strategisch vermogen klanten, andere merken en publishers met elkaar te verbinden.

Mira de Monnink: “Universal Music, Gameloft, Dailymotion en Studio Canal van de Vivendi groep – waar Havas Media en Havas-Lemz onderdeel van zijn – gelden ook als een grote bron van inspiratie  waarmee we entertainment binnen de media strategie een plek geven. Onze concepten worden daardoor een mooie mix tussen partnerships, entertainment en de meaningful propositie.”  

Thijs Muller, CEO Havas Media: “Juist in deze tijd van cynisme willen we echte relevantie bieden in de leefwereld van de consument, niet alleen gekochte interuptie. Dat vraagt om een versnelling, zowel in creativiteit als effectiviteit. Terri en Mira zijn die stap vooruit voor onze klanten en partners, niet in de laatste plaats omdat ze naast scherp, ook erg fijn zijn in de omgang.”

Mira en Terri waren voorheen werkzaam bij UM.

Havas Media maakt merken meaningful in het leven van de consument. Zij doet dat met haar superieure kennis van hoe marketingcontent in de medialeefwereld van uw publiek leeft. Havas Media is actief in 144 landen en wereldwijd 20.000 communicatiespecialisten in dienst heeft die meaningful connections tussen merken en mensen te bouwen.

www.havas-media.homerun.co


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.