Metaverse-festival MET AMS kiest voor Counter Content

MET AMS, het eerste metaverse festival in Europa, kiest Counter Content om in de Nederlandse markt en daarbuiten te zorgen voor naamsbekendheid. MET AMS wordt nog tot 17 juni gehouden in en om de Gashouder in Amsterdam.

Eerder kondigde het festival al samenwerkingen aan met merken als Azerion, Magnum en Ledger. Nu bevestigt het ook de samenwerking met PR- en content marketingbureau Counter Content.

Raymond Bresching, oprichter van Counter Content: “We zijn blij dat we deel mogen uitmaken van het eerste metaverse festival in Europa. Door onze ervaring in de technologie- en cultuursector past ons bureau perfect bij de ambities en doelstellingen van MET AMS. Samen maken wij een succes van de eerste editie van het metaverse festival!”

Visie MET AMS

Anne-Sophie Erbé, Head of Brand bij MET AMS: “Counter Content werkt op een prettige en professionele manier samen, is op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van web 3.0 en de metaverse. Daarnaast weet het bureau de juiste snaar te raken als het op de tone of voice en visie van MET AMS aankomt.”

Het festival is de eerste in zijn soort en combineert een inhoudelijke conferentie voor professionals met een scala aan culturele side events en een nachtprogrammering voor een breed publiek. Gedurende de tweedaagse conferentie kunnen tech developers, virtual reality ontwerpers, softwareontwikkelaars en andere professionals uit de marketing, tech en crypto branche, maar ook kunstenaars, muzikanten en modeontwerpers uit de kunst en cultuursector netwerk events bijwonen en meedoen aan discussiegroepen. Daarnaast maken kunstroutes, concerten en virtual reality het onderwerp metaverse toegankelijk voor een breder publiek.

www.countercontent.nl

www.met-ams.xyz


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.