Metaverse-festival MET AMS kiest voor Counter Content

MET AMS, het eerste metaverse festival in Europa, kiest Counter Content om in de Nederlandse markt en daarbuiten te zorgen voor naamsbekendheid. MET AMS wordt nog tot 17 juni gehouden in en om de Gashouder in Amsterdam.

Eerder kondigde het festival al samenwerkingen aan met merken als Azerion, Magnum en Ledger. Nu bevestigt het ook de samenwerking met PR- en content marketingbureau Counter Content.

Raymond Bresching, oprichter van Counter Content: “We zijn blij dat we deel mogen uitmaken van het eerste metaverse festival in Europa. Door onze ervaring in de technologie- en cultuursector past ons bureau perfect bij de ambities en doelstellingen van MET AMS. Samen maken wij een succes van de eerste editie van het metaverse festival!”

Visie MET AMS

Anne-Sophie Erbé, Head of Brand bij MET AMS: “Counter Content werkt op een prettige en professionele manier samen, is op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van web 3.0 en de metaverse. Daarnaast weet het bureau de juiste snaar te raken als het op de tone of voice en visie van MET AMS aankomt.”

Het festival is de eerste in zijn soort en combineert een inhoudelijke conferentie voor professionals met een scala aan culturele side events en een nachtprogrammering voor een breed publiek. Gedurende de tweedaagse conferentie kunnen tech developers, virtual reality ontwerpers, softwareontwikkelaars en andere professionals uit de marketing, tech en crypto branche, maar ook kunstenaars, muzikanten en modeontwerpers uit de kunst en cultuursector netwerk events bijwonen en meedoen aan discussiegroepen. Daarnaast maken kunstroutes, concerten en virtual reality het onderwerp metaverse toegankelijk voor een breder publiek.

www.countercontent.nl

www.met-ams.xyz


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.