Megawatt lanceert wervingscampagne SintLucas

Afgelopen jaar won Megawatt Advertising de aanbesteding van de creatieve vakschool SintLucas. Als eerste echte wapenfeit is er nu een wervingscampagne voor het mbo en vmbo.

Deze campagne zet de toon voor een verse samenwerking en laat zien waar SintLucas voor staat, dé vakschool voor creatief talent. Kortom: Megawatt gaat ervoor zorgen dat al het jonge, creatieve talent van het Zuiden de weg naar Eindhoven en Boxtel weet te vinden.

Simon Coolen, creatief directeur van Megawatt: “Vanaf het begin spatte de energie van de samenwerking met team SintLucas af. Al met al zijn we enorm trots op de campagne en natuurlijk op de eerst behaalde resultaten.”

Wat maakt de campagne Kom jij… en word jij… onderscheidend? In de campagne wordt niet vastgehouden aan de opleidingsnamen. Megawatt ontwikkelde acht uitgesproken karakters, die ieder een eigen opleidingsrichting representeren. Zo krijgt iedere richting een gezicht, letterlijk. Want de studenten van SintLucas spelen de hoofdrol in de nieuwe video en fotografie.

Marion Henckens, manager marketing & communicatie van SintLucas: “We hebben met Megawatt een campagne ontwikkeld die helemaal past bij de leefwereld van jonge creatieven en waarmee we ze aanspreken op hun talent en ambitie. De eerste reacties en resultaten zijn heel positief.”

www.megawatt.agency
www.sintlucas.nl

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.