
MediaTest presenteert Jongerenonderzoek tijdens gratis ontbijtsessie
MediaTest deelt tijdens een ontbijtsessie op 30 juni en 6 juli 2022 de resultaten van het grote Jongerenonderzoek in samenwerking met Wayne Parker Kent en Mediahuis. Marketeers en agency’s zijn van harte uitgenodigd voor de gratis sessie om te worden bijgepraat over wat millennials en Gen Z belangrijk vinden.
Ook nieuwsgierig hoe Nederlandse jongeren in het leven staan? Wat vinden millennials en Gen Z’ers belangrijk, wat typeert ze en hoe denken ze over de grote onderwerpen van deze tijd? In het onderzoek kregen jongeren vragen over hoe zij denken over gezondheid, mobiliteit, duurzaamheid en financiën. Ook hun mediagebruik werd onderzocht. Is TikTok al nummer één, of maakt Facebook een comeback? Essentiële kennis voor wie relevant wil blijven voor de volgende generatie.
Praktische informatie
- Datum: Donderdag 30 juni (marketeers) / woensdag 6 juli (agency's)
- Locatie: Basisweg 30, Amsterdam
- Invulling:
8:30 uur: inloop
9:00 uur: start ontbijtsessie Gen Z + Millennials
10:00 uur: einde presentatie
10:00 uur t/m 10:30 uur: moment om na te praten en nog wat te eten
10:30 uur: einde
Je kunt je tot 10 juni opgeven via deze link. Wel geïnteresseerd in de resultaten, maar kun je niet op donderdag 30 juni of op woensdag 6 juli? Via dit formulier kun je het whitepaper aanvragen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Crowdfunding Wij eisen de nacht stopgezet na ruim half miljoen
Levi’s viert erfgoed met wereldwijde Icons-campagne
T-Mobile lanceert SuperMobile-campagne met Kevin Bacon
Bob Koigi: Fraude maakt van transparantie een noodzaak
Minecraft zet Ice Cube in voor Cube Claims-campagne
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert