Media Meetings en Marketing Report presenteren Content Marketing | The Awards 2022

Twee jaar na de laatste awardshow voor contentmarketing in Nederland, staat het vak in de startblokken voor de Nederlandse contentmarketing awards in 2022.

Onder de naam Content Marketing | The Awards slaan Media Meetings, Marketing Report, brancheorganisatie Platform Content Marketing de handen ineen.

Tijdens de coronajaren is contentmarketing als discipline alleen maar in belang toegenomen. De meeste grote merken werken hard aan de integratie van contentmarketing en advertising. De disciplines werken veel minder dan voorheen vanuit silo’s.

Coen Zeevenhooven, voorzitter Platform Content Marketing: "Zowel de always-on vormen van contentmarketing als de campagnetechnieken hebben zich in een paar jaar sterk ontwikkeld. Binnen Europa nemen onze contentmarketeers een vooraanstaande rol in. Tijd dus voor een frisse start voor het awards-programma in 2022. Content is niet meer het exclusieve domein van een beperkt aantal bureaus, contentmarketing is breed verankerd. Je kunt bijna geen merk vinden waar contentmarketing geen centrale rol speelt in het bouwen van merken en het creëren van loyaliteit. Tijd om daar met een frisse blik naar te kijken."

Bas Vlugt en Peter Wybenga, directie Media Meetings: "Wij hebben de ambitie als organisatie om toonaangevend te zijn met sterke eventmerken. Met Content Marketing, The Awards willen wij minimaal hetzelfde niveau bereiken als met onze andere merken Media100, Marketing100, Cross Media Congres & Awards. Een onderscheidend onderdeel van de aanpak is dat we het gehele jaar zorgen voor exposure. Het grote live event waar de awards worden uitgereikt is natuurlijk het hoogtepunt maar het is van belang dat we het hele jaar het beste werk op het podium zetten."

De eerste editie van Content Marketing | The Awards zal plaatsvinden op 1 november 2022.

www.cmta.nl
www.platformcontentmarketing.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.