Martin de Boer naar EuroParcs Group

Martin de Boer, sinds juni 2014 directeur marketing bij Corendon, stapt per 1 januari 2021 over naar EuroParcs Group. Daar is hij benoemd tot Director Rental Sales

Hij is binnen Corendon enige tijd geleden overgestapt van de touroperator naar de tak van hotels & resorts. 

Martin de Boer: "Waterland heeft een meerderheidsbelang genomen in Europarcs/Droomparken en die gaan grote stappen nemen met uitbreiding in Nederland, Europa en daarbuiten. Daar ligt een gigantische uitdaging. Ik ben een absolute Corendon-man en dat zal nooit veranderen. Ik zit daar heel goed op mijn plek. Atilay Uslu heeft mij gevraagd om de business van hotels en resorts uit te breiden en verder op te bouwen. Door de coronacrisis is dat voor de komende tijd op een iets lager pitje komen te staan doordat zaken wat stiller zijn komen te staan. De marketingrol is daardoor iets minder uitdagend. Toen kwam de vraag vanuit Europarcs en die vraag is voor mij geweldig."

Wouter Vos, CEO van EuroParcs Group: "Martin de Boer wordt verantwoordelijk voor alles wat met verhuur te maken heeft bij de EuroParcs Group. Wij hebben een recruitmentbureau opdracht gegeven de juiste persoon voor deze functie te vinden en Martin is bij ons voorgedragen. EuroParcs Group heeft de ambitie om de beste en de grootste speler in vakantieparken van Europa te worden. Om die ambitie waar te maken wordt gebouwd aan een nieuwe managementstructuur. Wij zijn daarom heel blij met de komst van Martin de Boer, die onder meer bij Corendon een grote internationale staat van dienst heeft opgebouwd."

In juni 2020 nam EuroParcs Group het bedrijf Droomparken over. EuroParcs Group houdt zich bezig met het investeren in en ontwikkelen van vakantieparken. Het verkoopt de vakantiewoningen en verhuurt deze desgewenst namens de woningeigenaren. EuroParcs Group is sinds het voorjaar 2019 voor de meerderheid in handen van private equitypartij Waterland. De broers Wim jr Vos en Wouter Vos hebben daarbij een minderheidsbelang behouden en voeren de directie van het bedrijf. Het bedrijf is in 2001 opgericht. Europarcs Group kenmerkt zich door zelf de ontwikkeling van resorts  Europarcs Groups bezit 40 vakantieparken in Nederland, België, Bonaire en Oostenrijk. EuroParcs Group werkt daarbij met de labels Droomparken en EuroParcs.

www.europarcs.nl
www.droomparken.nl
www.cornedon.nl
www.corendonhotels.com


 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.

VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark

02-09-2025 | 11:53:00
Onder de titel In Denim We Can is dit de eerste uiting van het merkplatform That’s So Primark in het VK

Dentsu Creative werkt voor Prinses Máxima Centrum

02-09-2025 | 09:27:00
De samenwerking begon met de campagne voor de Maand van Kinderkanker. Hierin staat het thema beter worden centraal
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.