[MarketingReport Radio] Willem-Albert Bol en Rogier Bruggeman over de kracht van onafhankelijke mediabureaus

Willem-Albert Bol is CEO van Abovo Maxlead en Rogier Bruggeman is CEO van ZIGT. We spreken ze over de rol en strategie van onafhankelijke mediabureaus in Nederland.

Rogier Bruggeman: “Wat belangrijk, is, is dat wij als onafhankelijke mediabureaus echt zelf kunnen bepalen wat we met een klant doen. Wij bepalen dat en er kijkt niemand over onze schouders mee hoe we onze business vormgeven, met klanten omgaan. We worden tot niks verplicht.”

Willem-Albert Bol: “Ik heb heel veel respect voor alle mediabureaus. Er werken capabele mensen met dezelfde tooling, kennis en kunde. Maar toch… als je om de week in New York je Excel-sheet moet verdedigen dan ben je met andere dingen bezig dan je klant. Wij hebben de luxe dat we ons kunnen focussen op onze klanten en ons ondernemerschap.”

Luister dit uitgebreide interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 18 oktober 2022 terug:

www.zigt.nl

www.abovomaxlead.nl

www.newbusinessradio.nl

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

   


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.