[MarketingReport Radio] Christiaan van Dijk (ZIGT) over Addressable TV

Christiaan van Dijk is Business Development Director bij ZIGT Mediabureau. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we hem over Addressable TV en de mogelijkheden ervan voor adverteerders. 

Christaan van Dijk: "Addressable TV. Innovatie op TV. Talpa en RTL gaan het testen. September gaat het live (als alles goed gaat). Het mooiste is dat we adverteerders de mogelijkheid gaan geven om getarget op TV mensen te gaan bereiken. En ik vind dat mooi nieuws. Het begint met een adres en huisnummer. Daarmee kun je hem doorvertalen naar inkomensgroepen. Is het een huur of koophuis? Wat is de WOZ-waarde? Daarmee weet je wat de waarde van de woning is. Op basis daarvan weet je natuurlijk een beetje wat ze moeten verdienen. Kortom: genoeg manieren om mensen echt wel goed te kunnen targeten. En dat gaat heel veel mogelijkheden geven."

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 17 mei 2023 terug:

www.zigt.nl

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker

26-11-2025 | 10:43:56
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.

AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen

26-11-2025 | 09:10:38
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.

Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media

26-11-2025 | 08:42:44
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt

[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager

26-11-2025 | 08:24:00
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam 

[Vacatures] Follo zoekt een Performance Manager

26-11-2025 | 07:13:00
Follo is per direct op zoek naar Performance Manager - Hybride
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.