[Marketing Report Radio] René Zeedijk over het EK in de media en de Media Futures Market

Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij Mediabureau ZIGT, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. In de uitzending van juni 2021 vertelt hij over de EK-campagnes en de start van de Media Futures Market.

René Zeedijk: “Wat ik knap vond van Albert Heijn, is hoe enorm slim zij hebben ingehaakt op de actie van de KNVB richting de Jumbo. Ik vind Jumbo een van de beste campagnes; ze werden door de KNVB gesommeerd dat niet meer te doen. AH is uit een soort marktleiderschap gaan reageren, hebben daarvoor Boomerang ingeschakeld en een heel knap staaltje werk verricht door een campagne te doen waarbij ze alle acties die alle supermarkten hebben, van juichshirt tot armbandje, hebben aangetrokken en daarmee de campagne zijn ingegaan. En dat vond ik heel goed.”

René gaat verder in op de lancering van de Media Futures Market, het onlangs opgerichte advertentie-inkoopplatform.

Luister het volledige radio-optreden van René hier:

www.zigt.nl

Luister hier de volledige radio-uitzending van 15 juni 2021 terug:

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity.


www.logitech.com
www.clarity.pr  

   

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.