[Marketing Report Radio] Menno Wats (Citroën) over de automotive-industrie

Menno Wats is marketingdirecteur bij Citroën. Door de coronacrisis is de autobranche hard geraakt, maar hij ziet al tekenen van herstel van de markt. Ook vertelt hij over het design en de airbumps van Citroëns en de communicatie vanuit het merk.

Menno Wats: “We verwachten dat de situatie na de crisis sneller herstelt dan bijvoorbeeld de bankencrisis. Dat komt enerzijds doordat mensen het ov willen vermijden en ook omdat mensen meer geborgenheid willen. Hoe meer geborgen kun je je voelen dan in je eigen auto. Mensen willene en stukje controle over hun omgeving en je eigen auto kun je volledig zelf beheersen."

Luister de podcast hier:

www.citroen.nl

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur. Luister de volledige uitzending van Marketing Report Radio van 19 mei 2020 hier terug

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business


www.logitech.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

LINDA.meiden en Blitsbee starten campagne rond borstkanker

02-10-2025 | 17:36:00
In het kader van de Borstkankermaand zijn LINDA.meiden en stickermerk Blitsbee gestart met de bewustwordingscampagne Check je borsten, meiden.

LifeHunters en Zwijsen zetten leerkrachten Engels centraal

02-10-2025 | 17:23:36
Uitgeverij Zwijsen heeft in aanloop naar de Dag van de Leerkracht een campagne gelanceerd ter introductie van Open Up, de nieuwste methode Engels voor het basisonderwijs.

Havas en Bolletje lanceren kruidnootburger als foodtrend

02-10-2025 | 16:30:00
De lancering is onderdeel van een campagne die inspeelt op de trend van onverwachte smaakcombinaties.

ESN en Megawatt zetten in op wereldrecordpoging in Rotterdam

02-10-2025 | 15:44:00
De poging maakt deel uit van de campagne Push Forward en brengt honderd sporters samen voor een gezamenlijke fysieke en mentale uitdaging.

Dentsu lanceert LEGO Party! via SMG Studio

02-10-2025 | 10:56:27
Het project markeert een volgende stap in Dentsu’s investering in gaming als platform waar merken verbinding kunnen maken met een wereldwijd publiek.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.