
[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Marcel Molenaar over LinkedIn
Marketing Report is in Cannes en doet vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio.
Wij spreken Marcel Molenaar, Country Manager & Director Marketing Solutions Benelux bij LinkedIn. Hij komt met belangrijk nieuws voor de creatieve industrie: “LinkedIn sponsort dit jaar B2B Creative, een nieuwe categorie voor de awards in Cannes. We willen stimuleren dat er meer creativiteit komt én ook wordt ingezonden in B2B campagnes. Vanuit een longlist van meer dan 450 inzendingen is een selectie gemaakt van zo’n 50 tot 60 campagnes..."
Luister dit interview hier:
www.linkedin.com
www.newbusinessradio.nl
www.embassyofdutchcreativity.com
Sponsors Marketing Report Radio Cannes 2022
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief
Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland
Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne
O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar
TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt