Marieke Aarts Managing Director Crocodile Agency

Marieke Aarts is aan de slag gegaan als Managing Director bij Crocodile Agency in Amsterdam.

Marieke Aarts is verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van het creatief bureau en richt zich onder meer op de verdere professionalisering van de agency, maar ook op de planning, organisatie, aansturing en coaching van de teamleden. Zij neemt het stokje over van oprichter Tamara Couperus, die zich meer gaat richten op innovatie, sales en de verdere groei van Crocodile Agency. Marieke Aarts werkte tot voor kort als Managing Director van Jungle Minds en daarvoor als Chief Operations Officer bij Amsterdam Dance Event.

Focus op langetermijntrajecten

Tamara Couperus: "Crocodile Agency groeit hard. Het team breidt steeds verder uit en we werken met onze klanten nu meer op lange termijn trajecten, in plaats van campagne basis. Mede hierdoor groeien we als startup nu door naar de opschaalfase, wat de juiste begeleiding behoeft. Met een multitalent als Marieke aan boord kunnen we Crocodile Agency naar de next level brengen, met behoud van onze fijne cultuur en unieke werkwijze. Marieke is zeer ervaren, bevlogen, doelgericht, creatief, sociaal en empathisch. Ik heb er ontzettend veel vertrouwen en vooral zin in."

Eén van de topspelers in de bureauwereld

Marieke Aarts: "Crocodile Agency heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een van de topspelers in de bureauwereld. Er ligt nu een mooie basis, met veel kwaliteit in huis. Daarnaast vind ik Tamara een fantastische ondernemer. Wij hebben jaren geleden al de wens naar elkaar uitgesproken om ooit een keer met elkaar samen te willen werken, omdat we elkaar goed aanvullen en dezelfde drijfveren hebben. Nu is hét moment om Crocodile Agency naar de volgende fase te brengen en die kans pak ik met beide handen aan."

www.crocodile.global


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.