Marco Ophof Head of Sales bij Incentro

Marco Ophof werkt sinds 1 mei 2021 als Head of Sales bij Incentro. Na werkzaam geweest te zijn bij Essence als Account Lead en bij Lukkien als Director Sales & Strategy zal hij zich bij Incentro richten op de verdere professionalisering van New Business & Sales.

Marco Ophof: “Alles verandert, zo wordt alles digitaal en e-commerce. Organisaties moeten zich in rap tempo aanpassen aan deze digitale verandering, want de kern van het overleven zit hem in daadkrachtige verandering. En daar staat Incentro voor. Organisaties helpen bij hun digitale transformatie. Bij Incentro zie ik een hele sterke combinatie van klantgericht denken en bouwen, gekoppeld aan een brede set van technische skills. Daarnaast is Incentro partner van de belangrijkste leveranciers van e-commerce en data technologie; cruciale bouwstenen voor e-commerce succes. En last but not least; de open cultuur en het zichtbare vertrouwen bij Incentro spreekt me enorm aan, dit gaat een geweldige tijd worden.”

Sven Oldenhof, Operations Director Incentro: "Wij zijn enorm verheugd met de komst van Marco. Zijn uitgebreide ervaring en relevante trackrecord gaat onze organisatie en voornamelijk onze (toekomstige) klanten weer naar een hoger niveau brengen. En wat me daarnaast nog heel enthousiast maakt is dat hij onze propositie, rondom Customer Experience belangrijk maken in alles wat we doen, al ademt en in tal van projecten al heeft gerealiseerd. Mooie tijden staan te wachten voor ons en onze klanten."

www.incentro.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.