Marcia Luijendijk marketingdirecteur Mediq

Mediq heeft Marcia Luijendijk aangesteld als marketingdirecteur Benelux. Zij wordt verantwoordelijk voor de marktsegmentmarketing, communicatie en digital marketing.

Marcia Luijendijk
: "In de strategie van Mediq levert e-health een belangrijke bijdrage aan het leven van mensen met een aandoening of ziekte. Waar dit kan, helpen we om zorg vanuit het ziekenhuis naar de thuissituatie te verplaatsen en mensen zoveel mogelijk zelf de regie over hun gezondheid te geven. Digitale oplossingen spelen hierbij een belangrijke rol. Ik vind het fantastisch om met het enthousiaste marketingteam mee te werken aan het realiseren van deze ambities en de groei van Mediq."

Recentelijk bracht Mediq de commerciële medewerkers van de verschillende businessunits samen in een sales-, een category management- en een marketingteam. Met de nieuwe commerciële organisatiestructuur kan het bedrijf beter inspelen op de behoeften van klanten en nieuwe marktkansen beter benutten.

Arjen Linders, directeur Mediq Benelux: "We willen patiënten, zorgverleners en zorgverzekeraars de beste betaalbare ondersteuning in zorg en gezondheid bieden. We zijn erg blij dat Marcia haar ervaring, ondernemingsgerichtheid en competenties gaat inzetten voor de proposities en positionering van Mediq."

www.mediq.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.