Marc Pijsel CFO van PAKT

PAKT, een groep van acht productiebedrijven gevestigd in Nederland, Zweden en België, verwelkomt Marc Pijsel als Chief Financial Officer (CFO). Marc Pijsel vormt samen met Maartje van Wijk, Maurice Wenneker (beiden Co-CEO), en Lydia Gumbs (COO), het managementteam van PAKT.

Financieel management

Als CFO bij PAKT zal Pijsel verantwoordelijk zijn voor het financieel management, inclusief het beheren van financiële rapportages, het optimaliseren van financiële processen en het waarborgen van de synergie tussen de verschillende bedrijven in de groep. Daarnaast zal hij zich richten op het begeleiden van de buy & build.

Maurice Wenneker: "Wij heel blij dat we Marc kunnen verwelkomen in ons team. Zijn uitgebreide ervaring en unieke inzicht zullen van onschatbare waarde zijn bij het verder uitbouwen van PAKT, ons Europese eco-systeem van productiemaatschappijen."

Marc Pijsel: "Ik ben onder de indruk van de kwaliteit en de drive van de mensen van PAKT en zie ernaar uit een bijdrage te leveren aan het voortzetten van de groei."

www.pakt.co

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook: 

PAKT ontwikkelt contentcampagne voor Amazon HR

23-05-2025 | 11:29:00
PAKT heeft voor Amazon een uitgebreide HR-campagne geproduceerd met meer dan 1000 content-assets.

CRUSH lanceert kinderdivisie voor foto en video

08-05-2025 | 10:27:00
CRUSH breidt haar activiteiten uit met de oprichting van CRUSH KIDS, een divisie die zich richt op fotografie- en videoproducties met kinderen.

Peek Creative Studios vernieuwt stijl Davitamon Zwanger

31-03-2025 | 13:05:00
Voor dit project werkte het bureau samen met fotograaf Rolinda Windhorst, die zich richt op baby- en kinderfotografie.

PAKT: Generating personalised content at scale

24-02-2025 | 22:11:00
[Interview] Maurice Wenneker (PAKT) over contentuitdagingen, innovaties en producties

[Forum] So Win: het begin van de wederopstanding van Nike?

10-02-2025 | 21:50:00
Nike was als merk compleet de weg kwijt. Marktaandeel, beurswaarde, zichtbaarheid en bravoure smolten in de afgelopen jaren weg

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.