Lydia Gumbs COO van PAKT

PAKT, een groep van acht productiebedrijven gevestigd in Nederland, Zweden en België, kondigt de benoeming aan van Lydia Gumbs als Chief Operating Officer (COO). Lydia Gumbs vormt samen met Maartje van Wijk en Maurice Wenneker, beiden co-CEO, en Johns Besselsen, de CFO, het Management Team van PAKT.

Inclusief leiderschapsteam

Als COO bij PAKT zal Lydia Gumbs verantwoordelijk zijn voor het operationele management, inclusief het beheren van dagelijkse activiteiten, het optimaliseren van processen, het waarborgen van efficiëntie en synergie tussen de verschillende bedrijven in de groep. Daarnaast zal ze zich richten op belangrijke thema's zoals duurzaamheid en technologische ontwikkelingen.

Maurice Wenneker, Co-CEO van PAKT: "Wij heel blij dat we Lydia kunnen verwelkomen in ons team. Haar uitgebreide ervaring en unieke inzicht zullen van onschatbare waarde zijn bij het bevorderen van onze operationele processen en de verdere groei van PAKT."

Lydia Gumbs: "Ik kijk uit naar de samenwerking met het ervaren team van PAKT en ik zet mijn ervaring graag in om de operationele aspecten van de PAKT groep effectief te beheren en zo de strategische doelstellingen te bereiken."

www.pakt.co

Mis geen nieuws meer en volg ons op LinkedIn.

Lees ook: 

PAKT ontwikkelt contentcampagne voor Amazon HR

23-05-2025 | 11:29:00
PAKT heeft voor Amazon een uitgebreide HR-campagne geproduceerd met meer dan 1000 content-assets.

CRUSH lanceert kinderdivisie voor foto en video

08-05-2025 | 10:27:00
CRUSH breidt haar activiteiten uit met de oprichting van CRUSH KIDS, een divisie die zich richt op fotografie- en videoproducties met kinderen.

Peek Creative Studios vernieuwt stijl Davitamon Zwanger

31-03-2025 | 13:05:00
Voor dit project werkte het bureau samen met fotograaf Rolinda Windhorst, die zich richt op baby- en kinderfotografie.

PAKT: Generating personalised content at scale

24-02-2025 | 22:11:00
[Interview] Maurice Wenneker (PAKT) over contentuitdagingen, innovaties en producties

[Forum] So Win: het begin van de wederopstanding van Nike?

10-02-2025 | 21:50:00
Nike was als merk compleet de weg kwijt. Marktaandeel, beurswaarde, zichtbaarheid en bravoure smolten in de afgelopen jaren weg

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.