Lukkien produceert de MG-commercial naar een idee van DDB

Lukkien heeft een internationale tv-commercial gemaakt voor MG Electric Family. De spot is ontwikkeld door DDB en gedraaid in vier verschillende landschappen die horen bij vier automodellen. Het thema van de commercial is Totaal verschillend en tóch familie:


 
Jos Leene, Creative Supervisor Lukkien: “In dit concept speelt DBB op twee niveaus met het thema familie door een autofamilie én een echte familie bij elkaar te laten komen voor een picknick. In de opmaat naar de picknick toe zijn vier modellen te zien: de ZS EV en MG5, de Marvel R en de EHS. Ieder model rijdt door een landschap dat de unieke kwaliteiten van het model illustreert: city, urban, business en open road.” 

Autoregisseur

Voor de commercial werkte Lukkien samen met regisseur Tibor Glage, gespecialiseerd in automotive commercials. De commercial is onderdeel van een bredere campagne, die verspreid over verschillende landen zal gaan lopen.

Met 20.000 vierkante meter aan studio en workspace is Lukkien het grootste 100 procent family-owned productiehuis van Europa. Wat ons uniek maakt? Onze in-house specialisten en faciliteiten! Dagelijks werken we met 200 gepassioneerde mediaprofessionals, verspreid over de afdelingen Digital, Photography & Graphic Design, Audiovisual & CGI, aan crossmediale producties voor agencies en adverteerders. Vanuit onze studio’s en op locatie, in binnen- en buitenland. 

www.lukkien.com

Lees ook:

Lukkien produceert OOH-campagne Bol.com voor Dept
Lukkien maakt stijlvolle DAF-productie
Lukkien produceert Domino’s tv-commercial
Campagne App Jouw Smaak gestart: Food emoji’s in de blender
Lukkien produceert campagne online casino Fair Play met Carli Hermes
Lukkien verzorgt productfotografie sfeerhaardenspecialist thermoCet
Contenders en Born05 produceeren social-media campagne voor Hoogvliet

Lukkien produceert onorthodoxe brand-movie Heesen Yachts
Contenders produceert eigenwijze Popal-zomercampagne

www.lukkien.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.