Lukkien produceert campagne online casino Fair Play met Carli Hermès

Sinds 1 oktober is online gokken in Nederland gelegaliseerd. Fair Play Casino is één van de tien aanbieders die een licentie kreeg van de Nederlandse Kansspel Autoriteit. Productiehuis Lukkien tekende voor de uitvoering van de DAT VIND IK FAIR-campagne van Fair Play onder regie van Carli Hermès.  

Andreas Philipp, marketingmanager bij Fair Play Casino: “Wij zijn verheugd dat Fair Play Casino één van de tien bedrijven is, die als eerste de licentieaanvraag succesvol heeft afgerond. Binnen de wet – en dus ook de licentieaanvraag –speelt het voorkomen van risicovol speelgedrag een grote rol. Het is dan ook niet voor niets dat we kozen voor Fair als centraal thema. Dat verwijst niet alleen naar onze naam, maar is vooral iets wat we willen uitdragen.”



Rauwe stijl
Anna de Jong
, Senior Producer bij Lukkien: “Voor de productie werd voor alle deliverables ingezet op zwart-wit. Juist het weglaten van kleur zorgt voor krachtige, niet-afleidende beelden, die onder regie van Carli Hermès nóg intenser zijn geworden.”

Dansmoves
Opvallend in de productie zijn de karakteristieke modellen met uitdagende bewegingen, gescout door Lukkien Casting. Anna de Jong: “Modellen met niet alleen een interessant gezicht maar ook het vermogen om de kijker te verleiden met eigenwijze moves en poses.”

Indringend
In de campagne wordt naast beeld van de cast ook audio gebruikt. Anna de Jong: “Het gebruik van de echte stemmen maakt de uitingen nog rauwer en intenser. En doordat we steeds een quote van iemand anders horen of zien, blijft de campagne verrassen en prikkelen.” 

Na de pre-launch in september is de gehele campagne – bestaande uit tv-commercials, online commercials, banners en billboards – te zien sinds 6 oktober.

www.fairplay.nl

Lukkien produceert content sinds 1972. Van hoogwaardige ATL-afbeeldingen en films tot sociale verhalen en merkfilms. Ongeacht de bron, ongeacht de benodigde output ... we kunnen het maken. Onze omvang en ervaring maken ons de ideale partner voor grootschalige e-commerce en productie van sociale activa in fotografie, film en CGI. Wat is jouw uitdaging? Kom maar op!

www.lukkien.com


Lees ook:

Lukkien verzorgt productfotografie sfeerhaardenspecialist thermoCet
Contenders en Born05 produceeren social-media campagne voor Hoogvliet

Lukkien produceert onorthodoxe brand-movie Heesen Yachts
Contenders produceert eigenwijze Popal-zomercampagne
Lukkien produceert Jumbo’s Ongelofelijk Oranje Minuutjes voor Ad Alliance


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.