Lukkien produceert campagne online casino Fair Play met Carli Hermès

Sinds 1 oktober is online gokken in Nederland gelegaliseerd. Fair Play Casino is één van de tien aanbieders die een licentie kreeg van de Nederlandse Kansspel Autoriteit. Productiehuis Lukkien tekende voor de uitvoering van de DAT VIND IK FAIR-campagne van Fair Play onder regie van Carli Hermès.  

Andreas Philipp, marketingmanager bij Fair Play Casino: “Wij zijn verheugd dat Fair Play Casino één van de tien bedrijven is, die als eerste de licentieaanvraag succesvol heeft afgerond. Binnen de wet – en dus ook de licentieaanvraag –speelt het voorkomen van risicovol speelgedrag een grote rol. Het is dan ook niet voor niets dat we kozen voor Fair als centraal thema. Dat verwijst niet alleen naar onze naam, maar is vooral iets wat we willen uitdragen.”



Rauwe stijl
Anna de Jong
, Senior Producer bij Lukkien: “Voor de productie werd voor alle deliverables ingezet op zwart-wit. Juist het weglaten van kleur zorgt voor krachtige, niet-afleidende beelden, die onder regie van Carli Hermès nóg intenser zijn geworden.”

Dansmoves
Opvallend in de productie zijn de karakteristieke modellen met uitdagende bewegingen, gescout door Lukkien Casting. Anna de Jong: “Modellen met niet alleen een interessant gezicht maar ook het vermogen om de kijker te verleiden met eigenwijze moves en poses.”

Indringend
In de campagne wordt naast beeld van de cast ook audio gebruikt. Anna de Jong: “Het gebruik van de echte stemmen maakt de uitingen nog rauwer en intenser. En doordat we steeds een quote van iemand anders horen of zien, blijft de campagne verrassen en prikkelen.” 

Na de pre-launch in september is de gehele campagne – bestaande uit tv-commercials, online commercials, banners en billboards – te zien sinds 6 oktober.

www.fairplay.nl

Lukkien produceert content sinds 1972. Van hoogwaardige ATL-afbeeldingen en films tot sociale verhalen en merkfilms. Ongeacht de bron, ongeacht de benodigde output ... we kunnen het maken. Onze omvang en ervaring maken ons de ideale partner voor grootschalige e-commerce en productie van sociale activa in fotografie, film en CGI. Wat is jouw uitdaging? Kom maar op!

www.lukkien.com


Lees ook:

Lukkien verzorgt productfotografie sfeerhaardenspecialist thermoCet
Contenders en Born05 produceeren social-media campagne voor Hoogvliet

Lukkien produceert onorthodoxe brand-movie Heesen Yachts
Contenders produceert eigenwijze Popal-zomercampagne
Lukkien produceert Jumbo’s Ongelofelijk Oranje Minuutjes voor Ad Alliance


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.