Lukkien maakt introductiecampagne van Gazelle No. 1

Voor de introductiecampagne van de Gazelle No. 1, koos de oer-Hollandse fietsenproducent Gazelle (onderdeel van Pon) voor Lukkien als partner voor de productie van al het visuele materiaal. Het bureau werkt nauw samen met het development team van Gazelle aan de ontwikkeling van de landingspage van de nieuwe speed pedalec.

De landingspage van de No. 1 moest net als de fiets uniek worden en een ware beleving zijn voor de bezoeker van de website. De het design en de interactieve elementen zijn ontwikkeld door het development team van Gazelle en nemen de bezoeker mee door de website.

Rethink Cycling

Naast de ontwikkeling van het beeldmateriaal voor de landingspage heeft Lukkien ook de moodfilm, socials en fotografie verzorgd waarin de No. 1 geïntroduceerd wordt. Waar de landingspage gericht is op de features van de fiets, laten de moodfilm en socials de merkwaarden van het merk Gazelle zien: intelligente innovatie en een menselijk gezicht.

Yannick van Oort, Creative van Lukkien en Sander Janssen, regisseur van Lukkien: “In de film zien we een alledaags moment tussen een vader en zijn dochter, waarbij de dochter de keus voor hem maakt om de fiets te nemen in plaats van de auto. Vervolgens zien we hem lange afstanden maken van huis naar de drukke stad. Een verhaal passend bij de Rethink Cycling-purpose van Gazelle: mensen motiveren méér kilometers op de fiets te maken.”

 Lukkien produceert content sinds 1972. Van hoogwaardige ATL-afbeeldingen en films tot sociale verhalen en merkfilms. Ongeacht de bron, ongeacht de benodigde output ... we kunnen het maken. Onze omvang en ervaring maken ons de ideale partner voor grootschalige e-commerce en productie van sociale activa in fotografie, film en CGI. Wat is jouw uitdaging? Kom maar op!

www.lukkien.com
www.gazelle.nl

Lees ook:

Lukkien bouwt Amsterdam Bike City Platform
Lukkien produceert eerste tv-commercieal Fijn Wonen voor Junction
Cheil & Lukkien produceren Live Commerce voor Samsung
Lukkien produceert FreelanceFactoring-campagnecontent voor Scheepens
Lukkien produceert special advertising Magnum voor Ad Alliance
   


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.