Logitech komt met draagbare uitzendstudio voor creators

Logitech for Creators, een merkextensie van Logitech, introduceert het Mevo Start 3-Pack en Mevo Multicam-app. Deze uitzendstudio in een doos bestaat uit drie draagbare, draadloze Mevo Start-camera's die speciaal zijn ontwikkeld voor livestreaming en opname in 1080p HD-resolutie.

Samen zijn het Mevo Start 3-Pack en de Mevo Multicam-app (gratis te downloaden in de App Store of Google Play) alles wat creators nodig hebben om eenvoudig een professionele show te produceren met meerdere camera's rechtstreeks vanaf een smartphone of tablet.

Mevo Start-camera's zijn gebouwd voor lange streams, met een interne batterijduur van elk maximaal zes uur, of gebruikers kunnen ervoor kiezen om via usb-c- verbinding te maken met een stroombron voor continu gebruik.

Otto Cedeno, Head of Marketing voor Mevo bij Logitech voor creators: “Of je nu live streamt vanuit je keuken, muziekstudio of zelfs een sportwedstrijd, met Mevo Start 3-Pack kun je eenvoudig een professionele, hoogwaardige stream vanuit meerdere hoeken maken.”

De gratis app bevat Auto-Director, een geavanceerde maar gebruiksvriendelijke audiomixer, en de mogelijkheid om custom afbeeldingen en tekst live over elkaar te leggen. Creators kunnen met slechts een paar tikken op de intuïtieve Mevo Multicam-app direct een kookprogramma, bandoptreden, podcastinterview of evenement live streamen naar YouTube, Facebook, Twitch en meer platforms.

Mevo Start 3-Pack is vanaf oktober 2021 in geselecteerde landen in Europa verkrijgbaar via Mevo.com en Amazon tegen een adviesprijs van 1149 euro. Mevo Start is ook verkrijgbaar in een enkele verpakking tegen een adviesprijs van 449 euro.

www.mevo.com
www.logitech.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.