Lidl Nederland kiest opnieuw voor ZIGT

Lidl Nederland heeft na een oriëntatie opnieuw gekozen voor mediabureau ZIGT. ZIGT werkt sinds 2007 voor Lidl.

Jorieke de Vries-Goosen, Head of Marketing bij Lidl Nederland: "We zijn blij dat we de samenwerking kunnen voortzetten. Samen hebben we Lidl de afgelopen jaren naar de top van adverteerders gebracht, dat was geen makkelijke weg. Daar is vertrouwen, toewijding en een intens partnership voor nodig. In een medialandschap bomvol uitdagingen is het fijn zo’n partner te hebben, ik kijk vol vertrouwen uit naar de toekomst."

Rogier Bruggeman, algemeen directeur bij ZIGT. “De relatie tussen Lidl en ZIGT gaat ver terug. We zijn in 14 jaar tijd gezamenlijk enorm gegroeid in onze beide markten. Lidl is inmiddels de nummer drie supermarkt in ons land, geliefd onder heel veel Nederlanders door hun focus op betaalbare kwaliteit. ZIGT is in diezelfde periode uitgegroeid tot één van de grootste onafhankelijke bureaus, door exact dezelfde focus: kwaliteit tegen een eerlijke prijs.”

Niet alleen in Nederland is de relatie hecht, ook in België werd de samenwerking met Lidl afgelopen jaar verlengd. Rogier Bruggeman: "Lidl heeft tien jaar geleden bijgedragen aan onze stap om de Belgische markt te betreden als eerste klant. Ik ben er trots op dat we, na de verlenging in België afgelopen jaar, nu ook in Nederland een verder vervolg kunnen geven aan onze samenwerking. Gezamenlijk gaan we vol inzetten op verdere groei van zowel Lidl als ZIGT.”

www.lidl.nl
www.zigt.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam

12-09-2025 | 11:01:00
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.

Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

12-09-2025 | 08:48:43
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter

12-09-2025 | 07:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.