LEWIS Nederland breidt zijn teams uit

LEWIS Nederland heeft zijn teams in Amsterdam en Eindhoven uitgebreid met een creative director, een contentspecialist en vier junior adviseurs. Op korte termijn hoopt het team nog eens zes specialisten aan te trekken

In Eindhoven startte Pim van der Linden in februari 2021 als Creative Director. Hij is afkomstig van het retail marketingbureau Crossmarks, waar hij een team van acht designers aanstuurde. Bij LEWIS gaat hij het creative services team aansturen en daarbij de ambities van LEWIS voor een inhouse studio waarmaken. De vraag naar kwalitatieve, visuele content stijgt.

De drie overige nieuwe collega’s in Eindhoven zijn Sofie Dohmen, Kim Schneider en Maud van den Elsen. Zij vervullen allen de rol van Account Executive. In Amsterdam startte onlangs Christel Gerssen. Christel Gerssen werd toegevoegd aan het groeiende team bij LEWIS Amsterdam als Account Executive. Nick Klaessens startte in februari 2021 als Content Manager in Amsterdam. Hij heeft ervaring als freelance-journalist voor mediatitels als JAN, Playboy, Vogue MAN en Men’s Health.

LEWIS Nederland is daarnaast op zoek naar social- en content marketeers, pr- en marketingadviseurs, een junior social designer en een contentstrateeg. Dit om aan de toenemende vraag naar geïntegreerde marketingdiensten te voldoen.

Vera Kops, vicepresident van LEWIS Nederland: “In de laatste jaren zien wij een duidelijke transitie in de soort dienstverlening die wij bieden. Onze consumer-klanten hebben bijvoorbeeld meer behoefte aan influencermarketing en onze B2B-klanten zoeken ondersteuning bij leadgen-campagnes. Het is daarom ook logisch dat wij naast de uitbreiding van onze dienstverlening, ook ons team uitbreiden zodat we nieuwe skills en expertises in huis halen”.

www.teamlewis.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.