
Langere advertentieduur in supermarkten
Het digitale supermarktennetwerk van Centercom biedt adverteerdes - naast de mogelijkheid tot advertenties inboeken via programmatic buying en het gebruik van HTML5 - ook de mogelijkheid tot het kiezen van een advertentieduur van 5 of 10 seconden.
Waar voorheen een advertentieslot een duur had van 6 seconden, is het nu ook mogelijk om een advertentieduur te kiezen van 5 of 10 seconden. Hiermee sluit Centercom beter aan bij de standaard in de markt. De verandering geldt voor het boeken van campagnes direct bij Centercom, evenals via de programmaticbuying-platformen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Herkenbaarheid, humor en oplossingen staan centraal in automotive-campagne Marktplaats
Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08
Alfred lanceert campagne met dames van Van Dobben
Dit artikel is gepubliceerd door: