Kruidvat haakt in op #raamvisite en geeft jonge ouders een steuntje in de rug

Kruidvat haakt met haar online campagne Kruidvat Luiertaart in op #raamvisite en geeft zo aanstaande en kersverse ouders in coronatijd een steuntje in de rug. Zo beleven veel jonge stellen onzekere tijden en maken zij zich zorgen over de bevalling en de gezondheid van hun baby. Dat is reden voor Kruidvat om hen extra in het zonnetje te zetten.

De video wordt verspreid via Facebook, Instagram en Youtube. In het filmpje is te zien hoe een pas bevallen stel wordt verrast door hun twee beste vrienden voor een wel heel bijzondere (k)raamvisite.

Joke Ploeg, campagnemanager van Kruidvat: ''We beleven uitzonderlijke tijden en ook in deze periode wil Kruidvat er voor haar klanten zijn. Zo maken veel aanstaande en jonge ouders zich zorgen over de bevalling en over de kraamtijd. De geboorte van een kind is één van de meest bijzondere momenten in je leven, dat je het liefst samen met je familie en vrienden wil beleven. In deze verwarrende tijd is dat niet vanzelfsprekend en daarom willen wij deze stellen, maar óók hun familieleden en vrienden een hart onder de riem steken.''

Kruidvat roept iedereen op om bekenden die in een vergelijkbare situatie verkeren en een steuntje in de rug kunnen gebruiken, op te geven, zodat ook zij misschien wel worden verrast met een hele bijzondere Kruidvat Luiertaart Dit kunnen zij doen door zich aan te melden via: www.kruidvat.nl/luiertaart

Credits

De Kruidvat Luiertaart-campagne is in-house ontwikkeld in samenwerking met productiehuis Moonbird Amsterdam.

Opdrachtgever Kruidvat: Joke Ploeg, Ingeborg Ligteringen, Brenda Smith | Regisseur: Arend Andreae | Producent: Arend Andreae, Diana Pattiselanno | Productie: Irisch Wawer, Stef Stijnman | Camera: Naf Oortgijsen, Kevin Klawer | Geluid: Mike Keasberry | Montage: Rychto Lawalata | Ontwerper: David Gall

www.kruidvat.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam

[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Account & Success Manager

15-09-2025 | 07:38:00
Influentials is per direct op zoek naar Junior Account & Success Manager (32-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.