KINESSO stelt Wouter Moen aan als Managing Director

IPG Mediabrands Nederland heeft Wouter Moen aangesteld als Managing Director van haar technologie gedreven performancebureau KINESSO. Hij volgt hiermee Saskia Wagenmakers op, die eerder deze maand is aangesteld als CEO van IPG Mediabrands Nederland.

Wouter Moen was al werkzaam bij KINESSO als Director of Operations & People. Eerder vervulde hij onder meer de rol van Director of Operations bij Dentsu International en bekleedde hij diverse functies bij iProspect.

Samenwerking

Saskia Wagenmakers: "Wouter en ik hebben voor KINESSO/IPG Mediabrands eerder samengewerkt en dat is ons beiden erg goed bevallen. Ik ben dan ook heel blij dat Wouter zijn digitale ervaring, innovatiedrang, passie voor ons vak en zijn oprechte betrokkenheid bij klanten en collega’s gaat inzetten om ons pas gevormde digital, data en tech bureau KINESSO te leiden. Samen met onze fullservicebureaus Initiative en UM, en met contentbureau Yune gaat hij onze klanten verder centraal zetten binnen onze organisatie om nog meer impact te genereren op de business van onze klanten.”

Wouter Moen: " Met een diep begrip van consumentengedrag hebben wij de ambitie om verder te versnellen op data-gestuurde strategieën, AI-toepassingen en groei in E-commerce, maar ook consultancy bij inhousing en het creëren van op maat gemaakte marktplaatsen. Ik heb dan ook erg veel zin om vanuit het hart van IPG Mediabrands onze klanten op hoog niveau te helpen met de optimalisatie van hun performance marketing. Uiteraard met data en technologie als fundament.”

www.mbww.com

www.kinesso.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account

10-09-2025 | 08:45:00
Kinesso is directly looking for Programmatic Campaign Manager - Nike account

[Vacancy] Kinesso has a position for Paid Social Associate Nike

10-09-2025 | 08:30:00
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Nike

[Vacancy] Kinesso has a position for Paid Social Account Manager

10-09-2025 | 08:06:00
Kinesso is directly looking for Paid Social Account Manager

[Vacatures] Kinesso zoekt een Junior SEA Specialist

09-09-2025 | 09:29:00
Kinesso is per direct op zoek naar een Junior SEA Specialist - Amsterdam

[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant

03-09-2025 | 09:09:00
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.