Kiesjefolders maakt datasegmentatie mogelijk met HPG en Whooz

Kiesjefolders breidt de samenwerking uit met brievenbusreclamespecialist HPG en gaat samenwerken met dataspecialist Whooz

Op deze manier wil Kiesjefolders het mogelijk maken om voor reclamedrukwerk een data driven match te maken zodat adverteerders beter gekoppeld worden aan hun doelgroep. 70 procent van de ruim 100.000 deelnemende huishoudens geeft aan advertenties te wensen die op hun gericht zijn.

Aldo Breed, oprichter van Kiesjefolders: "Met onze, in samenwerking met HPG ontwikkelde, doelgroepkit is het mogelijk voor adverteerder of marketeer om data driven een match te maken met de juiste doelgroep en deze via de communicatietools van Kiesjefolders te bereiken. De kosten hiervoor zijn veelal wat men gewend is bij segmenteren via  online marketing."

Met behulp van 25 populaire Whize-kenmerken van dataspecialist Whooz wordt inzicht verkregen in onder meer de gezinssamenstelling, de levensfase en koopkracht van consumenten. Zo kan een campagne met advertenties gericht worden op alleen 60-plussers of juist gezinnen met schoolgaande kinderen. Of op consumenten met een eigen huis, grote tuin of eigen auto. Het koppelen van klantkaartinformatie en loyaliteitssystemen met de lezersdata van Kiesjefolders behoort eveneens tot de opties waardoor de boodschap kan worden gepersonaliseerd en aangepast aan nieuwe en bestaande klanten.

www.whooz.nl
www.hpgroup.nl
www.kiesjesfolders.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.