Kees Tol presenteert De Staatsloterij Beste Oliebollenbakker van Nederland

Kees Tol sluit samen met tv- kok Hugo Kennis, Heel Holland Bakt - winnares Elizabeth Lopez en professioneel oliebollenbakker Richard Visser het jaar af met een winteravondshow waarin zes finalisten met hun bakmaatje strijden om de titel De Staatsloterij Beste Oliebollenbakker van Nederland. 

De perfecte oliebol

Amateur oliebollenbakkers uit het hele land hebben zich aangemeld. Families, verenigingen en vrienden die traditiegetrouw ieder jaar weer samen oliebollen bakken. Hier zijn zes finalisten uitgekomen die hun oliebollenbakkunsten op de Royal Christmas Fair in Den-Haag aan de professionele jury gaan tonen. Hugo Kennis, Elizabeth Lopez en Richard Visser gaan de oliebollen beoordelen.

In de eerste ronde moeten de kandidaten laten zien hoe zij de perfecte oliebol bakken. De jury neemt de kwaliteit van het beslag, de structuur, de smaak; en de luchtigheid van de oliebol mee in haar oordeel. In het volgende onderdeel komt het aan op creativiteit. Wie maakt er met de ingrediënten die op tafel staan de lekkerste combinatie? En stapt daarmee uit z'n comfortzone. Wie wordt na een finalespel de beste Oliebollenbakker van Nederland?

De Staatsloterij beste Oliebollenbakker van Nederland is op donderdag 29 december om 21:30 uur te zien op SBS6.

www.sbs.nl

www.talpanetwork.com

www.kijk.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.