Karwei lanceert campagne om spullen tweede leven te geven

Karwei lanceert een campagne om spullen een tweede leven te geven. In samenwerking met Shelly Sterk wordt een reeks video’s uitgebracht waarin de presentatrice en klusser kijkers laat zien hoe met een klein budget oude spullen kunnen worden opgeknapt.

Niet weggooien, maar upcyclen is daarbij motto. Shelly Sterk gaat daarbij langs bij Nederlanders die een oud meubelstuk een frisse uitstraling willen geven en laat de spullen daarbij een upcycling-makeover ondergaan. In een reeks video’s laat Shelly zien hoe je verschillende meubels creatief kunt upcyclen, van het oude kastje van oma tot een keuken of trappenhuis. Voor de campagne werd samengewerkt met Histor.

Shelly Sterk heeft zelf ooit een klushuis gekocht en kan zich daarom goed vinden in de campagne. Shelly Sterk: "Door een flinke verbouwing van mijn huis heb ik veel ervaring opgedaan met het upcyclen van oude elementen. Met deze videoserie wil ik laten zien hoe leuk het is om zelf aan de slag te gaan en dat het mogelijk is om van oude spullen weer gloednieuwe items te maken. Soms herken je ze niet meer terug!"

Lisa-Marie Klap, Brand & Content Manager bij Karwei: "Steeds meer consumenten willen graag zuinig omgaan met spullen en deze zelf opknappen, maar weten niet hoe ze te werk moeten gaan. Met deze campagne willen we laten zien hoe makkelijk het is om met een klein budget een mooier interieur te creëren. We zijn blij dat Shelly Sterk samen met ons de upcycling-trend wil verspreiden."

Elke week verschijnt er een nieuwe aflevering op het YouTube-kanaal en de IGTV  (Instagram TV) van Karwei.

www.karwei.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.