Kaliber Interactive breidt creatieve team uit

Utrechts bureau Kaliber Interactive breidt haar team uit met twee creatieve duo's en een digital producer. Zij zijn aangesloten om samen met de andere collegas bij Kaliber innovatief werk te maken.

Oprichter Ronald van Schaik: "We zijn ontzettend blij met de versterking van de creatieve vloer met deze talenten. Alle drie hebben meters gemaakt bij vooraanstaande bureaus en nemen een enorme bak ervaring mee. Het vergroten van het creatieve hart is de volgende strategische stap om met Kaliber nog meer jaloersmakend werk te maken."

Fabian Schulting en Tomas Rouw

In 2022 sloot Art Director Fabian Schulting al aan bij Kaliber. Sinds dit jaar vormt hij een creatief team met Copywriter Tomas Rouw die onder meer werkte bij 180 Kingsday, Natwerk en Tribal DDB.

Jan Emmens en Tim Olland

Het team dat is aangesloten bestaat uit Jan Emmens (copy) en Tim Olland (art). Beiden hebben ervaring opgedaan bij bureaus als TBWA\NEBOKO, Everybody Likes Penguins, Etcetera en Alfred. Zij maakten bewust de overstap van de Amsterdamse bureauwereld naar het Utrechtse bureau Kaliber.

Jan Emmens: "We worden enorm geïnspireerd door de combinatie van technologie en creativiteit bij Kaliber. In welk ander bureau wordt tegelijkertijd gewerkt aan de backend van grote webplatforms, geknutseld aan een AI-machine én gedacht op brandingcampagnes voor flinke merken? Nergens, dachten wij. Dus daar zijn we!"

Marije Sterenberg

Naast creatieven is het clubhuis van Kaliber eveneens een ervaren producer rijker. Marije Sterenberg heeft ervaring als allround producer bij bureaus als Wayne Parker Kent en Lemon Scented Tea. Marije Sterenberg: "Kaliber heeft alles in huis: van strategie, creativiteit tot technologie. Ik ben blij dat ik daar als producer onderdeel van mag zijn en samen met mijn nieuwe collega's mooie dingen ga maken."

www.kaliber.net


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.