Jumbo opent twaalfde Jumbo Foodmarkt in Scheveningen

De twaalfde Jumbo Foodmarkt is geopend in Scheveningen. De voormalige winkel Aan de Haven is vernieuwd en heringericht als een Jumbo Foodmarkt. Op een oppervlakte van 2.700 vierkante meter biedt de winkel een uitgebreid assortiment, waaronder lokale producten uit Scheveningen en omgeving. Bezoekers kunnen in het Foodcafé gebruik maken van vers bereide maaltijden.

De opening werd bijgewoond door ondernemer Edward Koorneef, zijn familie en het winkelteam. Ook CEO van Jumbo Supermarkten, Ton van Veen, en Colette Cloosterman-van Eerd van de familie Van Eerd waren aanwezig.

Sinds de opening van de eerste Jumbo Foodmarkt in 2013 in Breda, heeft Jumbo inmiddels twaalf van deze winkels geopend, waaronder een recent geopende vestiging in Gent, België.

De Jumbo Foodmarkt biedt dagelijks vers bereide maaltijden van lokale leveranciers. Het assortiment bestaat uit onder andere brood, fruit, vlees, vis en kaas. Klanten kunnen ter plekke bereide gerechten zoals pizza's, sushi en Aziatische maaltijden meenemen of nuttigen in het Foodcafé.

Later dit jaar wordt de eerste Jumbo Foodmarkt in Breda opnieuw geopend, na een renovatie waarbij nieuwe innovaties op het gebied van voeding en beleving zijn doorgevoerd.

www.jumbo.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Jumbo Retail Media sluit aan bij dataplatform Cäsar

20-10-2025 | 09:48:00
Daarmee is het volledige netwerk van Jumbo Retail Media vanaf nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.

René Repko CMO Jumbo

11-07-2025 | 13:10:00
Jumbo benoemd één van de grootste namen in retail marketing die ons land rijk is: René Repko. De primeur is aan Marketing Report

Hotel L’Amour ontwikkelt zomercampagne Jumbo met Jan Smit

08-07-2025 | 15:41:00
In de campagne staat Jan Smit centraal, die het ontspannen zomergevoel viert met vrienden en familie.

Jumbo profileert zich als bakker met landelijke campagne

05-06-2025 | 10:09:45
Onder de titel De lekkerste bakkerij van Nederland zet het bedrijf de focus op het aanbod van brood en gebak.

De genomineerden voor de Ster Gouden Loeki 2024 Q4

03-02-2025 | 11:16:58
De Ster Gouden Loeki-genomineerden van het vierde en laatste kwartaal van 2024 zijn bekend.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer

14-11-2025 | 12:32:20
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net

14-11-2025 | 08:36:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.