Jumbo komt met sinterklaas-editie BOZU

BOZU Hard Seltzer heeft een Sinterklaas-editie op de markt gebracht in samenwerking met Jumbo, die het drankje exclusief verkoopt.

De BOZU Pepernoot is verkrijgbaar in een gelimiteerde oplage bij geselecteerde filialen van Jumbo en op de website van Jumbo. BOZU is erin geslaagd om de gelaagde en kruidige pepernotensmaak te vangen in een blikje zonder dat er afbreuk wordt gedaan aan de typische kenmerken van een BOZU Hard Seltzer: geen suiker en zoetstoffen, geen koolhydraten, 5 procent alcohol en 70 kilocalorie per blikje van 250 milliliter.

Brend Koolhof en Gianluca De Leo, oprichters van BOZU: "Tot op heden is hard seltzer altijd gepositioneerd en bekend bij de consument als frisse en toegankelijke zomerdrank, mede door de fruitsmaken die de productcategorie domineren. Tijdens een zoektocht naar hoe we als frontrunner kunnen blijven innoveren, kwamen we al snel op het idee om met een limited special de markt te betreden. En wat is er dan als Nederlands merk leuker dan het omarmen van de oer-Hollandse pepernoot? Zo laten we zien dat wat op het eerste oog heel Amerikaans lijkt, vooral ook heel Nederlands kan zijn.”

BOZU Pepernoot is voor 1,79 euro te koop.

www.jumbo.com
www.drinkbozu.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.

[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager

16-10-2025 | 09:10:00
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer

16-10-2025 | 08:54:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.