Julius Minnaar verlaat Mediabrands, Onno Seelen neemt dagelijkse leiding in Nederland over

Julius Minnaar verlaat per 1 maart 2023 Mediabrands. In een statement van Mediabrands EMEA stelt het mediabureau besloten te hebben de markten in de Benelux voortaan afzonderlijk aan te sturen. Het bedrijf stelt dat de markten in België en Nederland inmiddels de capaciteit en schaal hebben bereikt die meer onafhankelijkheid rechtvaardigt, met een duideljike focus op het stimuleren van transformatie en groei.

Dit past niet bij de ambities van Julius Minnaar die sinds 1 april 2020 CEO Benelux is bij Mediabrands. Mediabrands EMEA benadrukt dat onder de leiding van Julius Minnaar het bedrijf en de reputatie van het mediabureau is gegroeid in de Benelux-markten en daarbij sterke financiele prestaties heeft opgeleverd.  

Julius Minnaar was voor zijn komst bij Dentsu 9 jaar lang verantwoordelijk voor de Nederlandse en Belgische markt.

Onno Seelen, COO bij Mediabrands in Nederland, heeft met onmiddelijke ingang de dagelijkse leiding van Mediabrands in Nederland overgenomen. In België is Karel Goethals sinds oktober 2021 de COO van Mediabrands Belgium. De komende maanden wordt gebruikt om te bepalen hoe de organisatie wordt ingericht. Mediabrands is onderdeel van Interpublic Group (IPG).

www.ipgmediabrands.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.