Juf Roos, Jill Schirnhofer en Britt Dekker in HEMA's eerste Sintmagazine

HEMA brengt voor het eerst een Sintmagazine uit. Een magazine vol speelgoed, knutselspullen en cadeaus voor jong en oud en met veel exclusief voor HEMA gecreëerde creatieve content die via QR-codes te bekijken is.

Juf Roos zingt een Sintlied op bekende melodieën, Jill Schirnhofer biedt creatieve inspiratie en Britt Dekker leest verhalen voor. Daarnaast is HEMA voor de hele Sintperiode een uitgebreide samenwerking met 100% NL aangegaan. Op de dag van de intocht schenkt HEMA gratis chocolademelk in de plaatselijke HEMA. Alle informatie over Sint is te vinden op hema.nl.

Naast al het speelgoed en knutselspullen zijn er veel cadeaus te vinden voor liefhebbers van spelletjes, fotografie, beauty, huisdieren en ga zo maar door. Een magazine vol inspiratie.

Het magazine wordt, in een oplage van 4,6 miljoen stuks, verspreid via de reguliere brochureverspreiding, wordt bijgesloten bij de online bestellingen en is ook op te halen in alle HEMA-filialen in Nederland. Daarnaast is het magazine verkrijgbaar in alle Jumbo-winkels in Nederland en wordt het ook bij de online bestellingen van Jumbo bijgesloten.

www.hema.nl
www.jumbo.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.

ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee

22-09-2025 | 15:54:22
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen

Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor

22-09-2025 | 13:49:52
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.