Joris van Heukelom (MakerStreet) en Mark Schoones (MIX) beginnen podcast SCHOKVAST

Joris van Heukelom en Mark Schoones lanceren deze week SCHOKVAST; een podcast over verandering in de wereld van technologie, innovatie en marketing. De eerste twee afleveringen zijn inmiddels te beluisteren via alle grote platforms.

Schoones en Van Heukelom presenteren in duovorm het format en ontvangen een gast. Een klassieke interviewshow is SCHOKVAST echter niet. Mark Schoones: “We duiken een aantal thema’s in en de gast maakt deel uit van dat driegesprek. Dit maakt dat we dieper kunnen graven dan in een gebruikelijk interviewformat. Die verdieping was voor zowel Joris als mijzelf een vereiste.”

In de eerste aflevering van SCHOKVAST is Lucien Burm, voorzitter van de Dutch Startup Association, te gast. Joris van Heukelom: “We vullen zo’n aflevering niet met alleen maar gebabbel over start-ups. De gesprekken gaan ook vooral over de gast zelf. Wat inspireert hen? Wat lezen ze? Hoe bereiden zij zich voor op verandering? Op dat snijvlak van het persoonlijke en de inhoud; daar gebeuren de interessantste dingen.”

Tijdens de tweede aflevering ontvangen de SCHOKVAST-heren Cees Dingler van Capitola. Joris van Heukelom: "Dan hebben we het over virtual reality, augmented reality maar ook over de grotere vraag waarom mensen überhaupt zo driftig op zoek zijn naar alternatieve werkelijkheden. Dat is wat we in ieder gesprek trachten; om vanuit een helikopter te kijken naar verschuivingen in menselijk gedrag.”

Schoones is geen onbekende in podcastland eerder presenteerde hij jarenlang The Brief; de prijswinnende podcast over contentmarketing en media.

SCHOKVAST wordt opgenomen in de studio van YPCA op het Media Park in Hilversum. De show is te beluisteren via Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, PocketCasts en Soundcloud.

www.schokvast.com
www.makerstreet.nl
www.workwithmix.com
www.ypca.nl


Kijk het interview met Mark Schoones op Nederlands MediaNetwerk TV hier

 

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.