Jonas Vingegaard bezoekt co-sponsor Gorillas in Amsterdam

De Deense tourwinnaar Jonas Vingegaard kwam langs bij de vestiging van Gorillas in de Amsterdamse Weesperstraat, waar team Jumbo-Visma samen met medewerkers van Gorillas de overwinning van de Tour de France vierde.

Team Jumbo-Visma

Een speciale window in de etalage van dit magazijn is toegewijd aan team Jumbo-Visma, waarin onder andere een authentiek wielershirt van de Tour te zien is. Naast dat de tourwinnaar vragen beantwoordde en shirts signeerde, maakte hij ook een bestelling klaar in het magazijn.

Gorillas is voor meerdere jaren een belangrijke co-sponsor van wielerploeg team Jumbo-Visma. Eerder lanceerden de twee partijen hun samenwerking met een online commercial om de mate van snelheid - Freakin’ Fast - te benadrukken. Ook had Gorillas een pop-up store op de Alpe d’Huez, waar naast boodschappen ook merchandise van team Jumbo-Visma werd verkocht.

www.gorillas.io

www.teamjumbovisma.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam

12-09-2025 | 11:01:00
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.

Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

12-09-2025 | 08:48:43
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter

12-09-2025 | 07:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.