JCDecaux breidt uit in drie steden

Vanaf begin 2023 biedt buitenreclame-exploitant JCDecaux een nog groter bereik voor digitale out-of-home-campagnes. Na de recente lancering in Eindhoven, heeft JCDecaux nu ook in Maastricht, Leiderdorp en Diemen displays toegevoegd.

Leiderdorp en Diemen aan portfolio toegevoegd

In de meest zuidelijke stad van Nederland breidt JCDecaux zijn netwerk uit. Met collega-exploitant Hillenaar is overeengekomen om de exploitatie de digitale displays over te nemen. Ook Leiderdorp en Diemen zijn op deze manier per 1 januari aan het portfolio toegevoegd: totaal gaat het om 24 displays.

www.jcdecaux.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club

19-11-2025 | 09:26:20
In Berlijn vond de eerste Wero Thrift Club plaats, een cashloze thriftmarkt waar alle transacties via Wero verliepen.

Havas Lemz activeert Nederland met opvallende uitvalactie

18-11-2025 | 17:37:00
Havas Lemz ontwikkelde de activatie Nederland valt uit als onderdeel van Denk vooruit, de bewustwordingscampagne van de NCTV.

Accenture Song maakt kerstcampagne voor Smyths Toys

18-11-2025 | 11:53:00
De campagne zet de speelse dynamiek tussen een jongen en zijn hond centraal om de merkbeleving rondom Kerstmis te versterken in meerdere Europese landen.

Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon

18-11-2025 | 10:11:00
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Customer Success bij Bauer Media Outdoor Nederland

18-11-2025 | 09:06:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Customer success bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.