Jasemen Nassab sluit zich aan bij communicatiebureau Fitzgerald

Communicatiebureau Fitzgerald breidt het team uit met Jasemen Nassab als Junior Communicatie Strateeg. Nassab stroomt door vanuit AMARU; het opleidingsinstituut binnen Ace voor talent met diverse of vernieuwende perspectieven.

AMARU is in 2022 opgericht om binnen de creatieve industrie een brug te slaan naar talent in ondervertegenwoordigde groepen. Jasemen stroomt als één van de eerste AMARU-talenten door naar een ander bureau binnen de Ace familie.

Dorien Kuiken, Managing Director en co-founder van Fitzgerald: "Vanaf de eerste dag ben ik betrokken geweest bij het ontstaan van AMARU en ik ben ontzettend trots dat het eerste talent dat uitstroomt bij AMARU, de stap naar Fitzgerald maakt. Jasemen is ontzettend getalenteerd en voegt met haar ervaring en kennis als strateeg een nieuwe dimensie toe aan ons bureau. Het toevoegen van verschillende perspectieven past bij onze cultuur en ik geloof dat het bijdraagt aan onze groei en creativiteit."

Doorstromen

Leroy Niemel, Managing Director en co-founder van AMARU: “Dat laatste is waarom we AMARU gestart zijn en met de doorstroom van Jasemen naar Fitzgerald zetten we een grote stap. Jasemen is een van de eerste talenten die bij ons begon en heeft in korte tijd laten zien welke grote waarde zij met zich meebrengt, bij AMARU, nu mag ze dat doen bij Fitzgerald maar ook voor de gehele Ace-groep. Ik ben trots op deze mijlpaal en het bewijst dat het toevoegen van andere perspectieven direct waarde kan toevoegen.”

Sinds de komst van Jasemen is de voertaal binnen Fitzgerald Engels, waarmee de organisatie een meer internationale uitstraling krijgt.

Jasemen Nassab: “Ik kijk er enorm naar uit om het Fitzgerald team te versterken en om met het team impact te maken op het snijvlak van cultuur en innovatie. Het missiegedreven karakter van Fitzgerald en de focus op zowel interne als externe communicatie inspireert mij en ik kijk er naar uit om bij dit bureau nu het domein van communicatie aan mijn toolkit toe te voegen.”

www.fitzgerald.amsterdam/

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.