Initiative focust succesvol op groei

Initiative focust al een aantal jaar succesvol op groei. Ook in het afgelopen coronajaar heeft het bureau die groei weten vast te houden en zelfs verder weten uit te bouwen. Onafhankelijk onderzoeksbureau RECMA beloont Initiative Nederland met een dominante positie in de markt en op de COMvergence New Business Barometer staat Initiative ruim op de eerste positie van de Nederlandse markt.

Initiative werkt volgens het principe van Cultural Velocity. Deze cultuurgedreven aanpak is een essentieel onderdeel van de groeistrategie van het bureau, samen met teamwork en de juiste mindset. De strategie vertaalt zich in mooie cijfers: RECMA laat een groei zien van bijna 50 procent overdrie3 jaar en bij COMvergence is de mediaomzet 11M hoger dan nummer twee.

Linda van Geffen, Head of Growth van Initiative: “Iedereen wil vooruit. Elk bedrijf en merk wil groeien. Groei is binnen Initiative dan ook een belangrijke pijler en daarom ook goed georganiseerd. Met de juiste attitude en energie lukt het ons nieuwe klanten te overtuigen hoe snel je ideeën door cultuur kunnen bewegen. Maar zeker zo belangrijk om bestaande klanten met nieuwe diensten en producten nog beter te kunnen servicen. We zijn dan ook trots dat die instelling en hard werken zijn vruchten afwerpen en dat we de aanvoerder zijn in twee belangrijke rankings voor onze branche.”

www.initiative.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.