Incentro komt met Ooit-campagne langs de A4

IT-dienstverlener Incentro heeft tot 23 februari alle reclamemasten langs de A4 geclaimd voor de Ooit-campagne.

Op de borden staan oneliners als Ooit was roken stoer, Ooit zat je op Hyves en Ooit was de aarde plat. Incentro wil daarmee overbrengen dat verandering niet alleen spannend, maar ook goed is.

Rogier Duin, board member Incentro: “Incentro is bezig om de wereld van de reclame te veranderen. Wanneer je echt wilt innoveren, moet je oude processen en tradities durven los te laten. Door iedere keer op een andere manier onze uitingen te communiceren, schuren we tegen de geschiedenis en tradities die er niet meer zijn. Dit met de boodschap: veranderen moet, veranderen is goed. IT is daar een belangrijk onderdeel van.”

 

De campagne is daarnaast op de zaterdagen in de campagneperiode op de achterkant van het FD te zien.

www.incentro.com

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.