
iO breidt uit met innovatie- en transformatiestrateeg Daan Langbroek
Daan Langbroek, innovatie- en transformatiestrateeg, heeft de overstap gemaakt naar end-to-end agency iO. Met meer dan 15 jaar ervaring, versterkt hij vanaf nu het strategische team van iO op de campus in Utrecht.
Na een kleine tien jaar bij Accenture als Digital Transformation Manager in verschillende sectoren te hebben geholpen met digitale strategie en transformatie vraagstukken, vervolgde hij zijn carrière bij KLM. De laatste vier jaar was Daan als Strategic Portfolio Director medeverantwoordelijk voor de KLM Digital Studio en heeft hij toekomstgerichte initiatieven het licht laten zien.
Daan Langbroek: “Na jaren in big consulting en aan de klantzijde gewerkt te hebben is iO voor mij de perfecte volgende stap waarin alles samenkomt: vanuit creativiteit, pragmatiek en een blik op de toekomst klanten helpen relevant te blijven op lange termijn, terwijl we met elkaar een omgeving aan het creëren zijn waarin we steeds beter in staat zijn impact te maken voor onze klanten en de maatschappij.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager
Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief
Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland
Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert