Hyundai en Van Gogh Museum verlengen duurzaam partnership

Vanuit een gedeelde passie voor kunst, natuur en design bezegelen autofabrikant Hyundai en het Van Gogh Museum het achtste jaar van hun partnership met de inzet van twee elektrische auto’s gehuld in details van meesterwerken van Van Gogh.

Emilie Gordenker, algemeen directeur van het Van Gogh Museum: “Je verjaardag vier je natuurlijk samen met trouwe vrienden. We zijn ontzettend blij dat we ook in ons jubileumjaar op de steun van Hyundai kunnen rekenen. We trekken met de gewrapte elektrische auto’s van Hyundai het land in om onze verjaardag geheel in stijl te vieren.”

In dit voor het Van Gogh Museum zo belangrijke jubileumjaar worden de elektrische Hyundai’s extra vaak ingezet. Ook zal dit jaar de vierde editie van de Hyundai x Van Gogh Museum Connection Day worden georganiseerd waarop activiteiten worden georganiseerd om mensen, voor wie een bezoek aan een museum niet altijd vanzelfsprekend is, met de wereld van Vincent van Gogh in verbinding te brengen.

JP Lee, president en CEO van Hyundai Motor Nederland: “Als merk in elektrische auto’s is het belangrijk voor ons een band te hebben met een van de bekendste musea van Nederland, dat gedreven is om duurzaam te zijn, nu en in de toekomst. Wij ondersteunen het team van het Van Gogh Museum met twee 100 procent elektrische auto’s, die voor de gelegenheid volledig zijn gehuld in de twee meest iconische kunstwerken van Van Gogh: Amandelbloesem en Zonnebloemen.”

Foto: Jelle Draper

www.hyundai.nl

www.vangoghmuseum.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Volkswagen en TeamNL lanceren Hey, is dat niet?!

13-11-2025 | 10:42:00
Na een pauze van acht jaar is de samenwerking tussen Volkswagen en TeamNL opnieuw opgestart.

[Vacatures] INDIE zoekt een Account Manager / Account Director

13-11-2025 | 10:25:00
INDIE Amsterdam is per direct op zoek naar Account Manager / Account Director

Natwerk wint pitch Slachtofferhulp en start merkcampagne

13-11-2025 | 09:58:00
Natwerk is in september 2025 na een pitch verkozen als creatief bureau van Slachtofferhulp Nederland. Natwerk is direct aan de slag gegaan met de merkpositionering en een campagne voor Slachtofferhulp Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.