Honda Motor Europa kiest voor UM

UM EMEA heeft het media-account voor Honda Motor Europa gewonnen. Honda Motor Europa startte een pitchtraject dat in juni 2020 van start ging. De samenwerking start in april 2021 en omvat de communicatie en mediastrategie, -planning en -distributie voor alle kanalen in Europa. Tot nu toe was Dentsu het mediabureau van Honda Motor Europa.

Carolien van ‘t Hek, CEO UM Nederland: “Honda kondigde onlangs een versnelde Electric Vision-strategie aan, waarin al zijn reguliere Europese modellen in 2022 - drie jaar eerder dan gepland - elektrisch gaan worden. De elektrische visie van Honda visie is digitale transformatie in optima forma. Ze gebruiken toonaangevende technologie om een duurzamere toekomst op te bouwen en daar sluiten wij graag bij aan. Tijdens het pitchtraject wilden wij bewijzen dat ons aanbod en benadering echt uniek is; onze Now & Next benadering van marketing gecombineerd met innovatieve dataoplossingen die naadloos kunnen worden geïntegreerd met Honda's eigen platforms. Wat ons voor Honda het meest unieke, vooruitstrevende en toekomstgerichte bureau maakte.”

De centrale overgang zal onmiddellijk plaatsvinden en de werkzaamheden zullen naar verwachting op 1 april 2021 voor alle Europese markten van Honda van start gaan.

www.um.nl
www.honda.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.