HEMA start online en social campagne fan van fietsen

HEMA is gestart met de online en social campagne onder de naam Fan van fietsen rondom het team Jumbo-Visma dat aan de Tour de France deelneemt.

HEMA is sinds januari 2020 voor vier jaar sponsor van het team Jumbo-Visma. Naast de brandmovie brengt HEMA een collectie wielrenshirts uit die vanaf maandag 31 augustus 2020 verkrijgbaar is via de website.

Daniel Heijne, manager sponsoring & activaties: "Fietsen en HEMA zijn al jaren met elkaar verbonden; klanten weten ons te vinden voor fietsaccessoires, een fietsverzekering en sinds kort een lease-e-bike. Nederlanders fietsen heel erg veel, met je hele hebben en houden aan het stuur of achterop door dorpen en steden. Onze infrastructuur voor fietsen is uniek in de wereld. Nergens is fietsen zo thuis als bij ons. Trotse sponsor zijn van Team Jumbo-Visma is dan ook een logische keuze en daarom is fietsen de rode draad van de brandmovie waarin wij laten zien en voelen dat HEMA fan van fietsen is."

Samen met het fietskledingmerk AGU brengt HEMA een collectie wielrenshirts uit. Vanaf maandag 31 augustus 2020 wordt deze collectie met een activatie via social media aangejaagd.

De Tour de France gaat dit jaar niet alleen later van start, ook zullen de wielrenners moeten wennen aan het weinige publiek dat is toegestaan. Het contact met familie en vrienden zal voornamelijk digitaal zijn. De renners zijn meer dan ooit op zichzelf aangewezen. HEMA steekt hen, samen met de andere partners van Team Jumbo-Visma, een hart onder de riem en doet dat door familie, vrienden en staf van de ploeg een succeswens in te laten spreken. Deze wensen worden op zaterdag 29 augustus 2020 een paar uur voor de eerste etappe van de Tour de France via de social kanalen van Team Jumbo-Visma gedeeld.

www.hema.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.