HEMA neemt maatregelen in verband met coronacrisis

HEMA heeft een aantal maatregelen genomen om haar bedrijfsactiviteiten te continueren tijdens de coronacrisis. De retailer zegt dat de continuiteit van het bedrijf op korte termijn niet in het geding is, maar om deze op langere termijn te kunnen waarborgen, heeft het een aantal maatregelen genomen.

HEMA stelt dat het haar winkelhuur met een aantal verhuurders in overleg heeft verlaagd en benadrukt dat het bewust deze niet heeft willen opschorten, omdat het ook begrijpt dat vastgoedeigenaren zich geconfronteerd zien met uitzonderlijke situaties.

HEMA stelt dat de verhuurders te begrijpen in welke situatie HEMA zich bevindt en liever gedeeltelijke betaling te wensen dan uitgestelde betalingen.

HEMA heeft strenge (hygiëne)maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat haar winkels in Nederland open kunnen blijven. Hiermee wil HEMA blijven voorzien in de dagelijkse behoeften van haar klanten. HEMA merkt dat klanten dit waarderen, omdat klanten nog steeds naar de winkels komen. Verder ziet het bedrijf dat klanten meer online bestellen. Sinds het najaar van 2018 is HEMA in handen van Marcel Boekhoorn.

www.hema.net
www.hema.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.