Heldergroen verwelkomt Nature’s Right

Creatief bureau Heldergroen verwelkomt Nature’s Right als partner in duurzaamheid. Het adviesbureau helpt organisaties met handelingsperspectief en concrete oplossingen binnen alle domeinen van duurzaamheid.

Door deze stap kan Heldergroen (naast merkstrategie, campagnes, content en design) meer organisaties helpen met vraagstukken rond duurzaamheid. Het bureau versterkt hiermee haar expertise op het gebied van duurzaamheid en zet de ingezette groei stevig door.

Arthur Herpel, Managing Partner bij Heldergroen: “Het doel van Heldergroen is groene merken groot maken en grote merken groen. Nature’s Right is een propositie naast Heldergroen, waarmee we onze diensten uitbreiden en klanten nog beter kunnen helpen met hun duurzaamheidsambities. Met een unieke en inspirerende methodiek, die feilloos aansluit op ons bureau.”

Wouter Swenneker, oprichter van Nature’s Right: “Wij mensen zijn waanzinnig innovatief. Maar onze manier van produceren, consumeren en organiseren leidt inmiddels tot allerlei problemen. Het bedrijfsleven is vaak nog onderdeel van dit probleem, i.p.v. onderdeel van de oplossing. Er zijn veel organisaties die wel willen verduurzamen, maar niet precies weten hoe. Nature's Right geeft precies dat soort organisaties handelingsperspectief, om snel te komen tot concrete oplossingen. Zowel ecologisch als sociaal. Dat inzicht bieden we op basis van bewezen duurzaamheidsprincipes uit de natuur (oftewel biomimicry). Samen met Heldergroen kunnen we een nog positievere impact hebben op mensen, onze planeet en jouw business case.”

www.heldergroen.nl

www.naturesright.nl

 

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkel kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.