Heldergroen verwelkomt Nature’s Right

Creatief bureau Heldergroen verwelkomt Nature’s Right als partner in duurzaamheid. Het adviesbureau helpt organisaties met handelingsperspectief en concrete oplossingen binnen alle domeinen van duurzaamheid.

Door deze stap kan Heldergroen (naast merkstrategie, campagnes, content en design) meer organisaties helpen met vraagstukken rond duurzaamheid. Het bureau versterkt hiermee haar expertise op het gebied van duurzaamheid en zet de ingezette groei stevig door.

Arthur Herpel, Managing Partner bij Heldergroen: “Het doel van Heldergroen is groene merken groot maken en grote merken groen. Nature’s Right is een propositie naast Heldergroen, waarmee we onze diensten uitbreiden en klanten nog beter kunnen helpen met hun duurzaamheidsambities. Met een unieke en inspirerende methodiek, die feilloos aansluit op ons bureau.”

Wouter Swenneker, oprichter van Nature’s Right: “Wij mensen zijn waanzinnig innovatief. Maar onze manier van produceren, consumeren en organiseren leidt inmiddels tot allerlei problemen. Het bedrijfsleven is vaak nog onderdeel van dit probleem, i.p.v. onderdeel van de oplossing. Er zijn veel organisaties die wel willen verduurzamen, maar niet precies weten hoe. Nature's Right geeft precies dat soort organisaties handelingsperspectief, om snel te komen tot concrete oplossingen. Zowel ecologisch als sociaal. Dat inzicht bieden we op basis van bewezen duurzaamheidsprincipes uit de natuur (oftewel biomimicry). Samen met Heldergroen kunnen we een nog positievere impact hebben op mensen, onze planeet en jouw business case.”

www.heldergroen.nl

www.naturesright.nl

 

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.