Hawk by Azerion en Adsquare breiden samenwerking uit

Hawk by Azerion, het omnichannel advertentieplatform van Azerion, en Adsquare, specialist in location intelligence, breiden hun samenwerking uit naar Latijns-Amerika, het Midden-Oosten, de Verenigde Staten en extra Europese landen.

Door de integratie van Adsquare in de Azerion Data Marketplace krijgen adverteerders toegang tot uitgebreide doelgroepprofielen en omnichannel meetoplossingen in alle regio’s. Dit omvat onder meer Digital Out of Home (DOOH), mobiel en audio, gecombineerd met realtime inzichten en nauwkeurige campagnemeting.

Toegang tot data en omnichannel meting

Met de samenwerking kunnen adverteerders datagestuurde campagnes activeren via verschillende kanalen en locaties. Zij profiteren van doelgroep-targeting op basis van locatie en gedrag, cross-channel meting van bezoekersaantallen en zichtbaarheid, en realtime inzichten om campagnes direct te optimaliseren.

Mehdi Aroussi, Senior Director, Global Partnerships bij Azerion: "Onze uitgebreide samenwerking met Adsquare stelt ons in staat om een écht mondiale omnichanneloplossing te bieden. Of onze klanten nu campagnes activeren in Europa, de VS, het Midden-Oosten of Latijns-Amerika, zij profiteren nu van dezelfde premium standaarden voor doelgroep-targeting, realtime inzichten en holistische metingen over alle kanalen."

Location intelligence als motor voor prestaties

Maria Botelho, VP Global Partnerships bij Adsquare: "Nu adverteerders meer meetbare resultaten eisen over kanalen en regio’s heen, zorgt onze uitgebreide samenwerking met Azerion ervoor dat location intelligence overal een kernmotor van prestaties wordt. Door de wereldwijde doelgroep- en meetoplossingen van Adsquare te combineren met Azerions omnichannelplatform, stellen we merken in staat om campagnes op schaal te plannen, in te kopen en te valideren met vertrouwen."

www.azerion.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer

14-11-2025 | 12:32:20
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net

14-11-2025 | 08:36:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.