 
 
Havas+Lemz lanceert Havas Play
Het branded content en partnerships-team van Havas+Lemz lanceert Havas Play. Dit bouwt betekenisvolle relaties tussen merken en mensen op het snijvlak van entertainment, sport, gaming, muziek, film, kunst en cultuur.
Havas Play is geboren uit de overtuiging dat het aansluiten bij mensen op plekken waar hun passies tot leven komen, leidt tot meer betrokkenheid en voorkeur. Samenwerking met Play geeft merken ook exclusief toegang tot het Vivendi-netwerk. Voor Nederlandse begrippen een onbekend merk, maar internationaal één van de grootste spelers in de entertainmentindustrie. Vivendi biedt een wereld aan IP op het gebied van muziek, film, games, uitgevers en samenwerking met toptalent uit popcultuur, kunst en media, aangevuld met de kennis en expertise van strategische partnerships.
Havas Play is voor het bedrijf een manier om klanten beter te bedienen vanuit de disciplines media, creatie en entertainment (nationaal en internationaal.) De propositie is gebouwd rondom partnerships, influencer marketing, experiential & live events, sponsorships, social media activation & amplification, pr en branded entertainment.
Vanuit Havas Play zijn inmiddels speelvelden ontwikkeld, zoals in Nederland A Tale in Tech voor KIA EV, of Het lichthuis met Typhoon voor Philips Hue en Stream to Regreen voor Justdiggit. Internationaal is Havas Play al actief met grote partnerships en prijswinnende campagnes voor onder andere Accor, Paris Saint Germain, Louis Vuitton, FIFA, Puma, Jameson, Harman Kardon, Axa en L’Enfant Bleu.
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear
ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning
DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider
Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt
 
	 
	