Havana Harbor preferred supplier voor digitale campagnes Unilever

Per 1 juli heeft Unilever Nederland het Rotterdamse bureau Havana Harbor toegevoegd aan de preferred supplierlist. Na een deelname aan een door Unilever uitgeschreven request for proposal traject sloot de multinational een vijfjarige samenwerkingsovereenkomst af.

Dit betekent dat Havana Harbor als preferred supplier alle Unilever merken mag helpen op het vlak van digital services. Hierbinnen vallen creatieve disciplines zoals strategie, concept en productie. Havana Harbor leverde eerder al digitale campagnes af voor onder anderen Conimex, Breyers Delight en Knorr.

Maarten van Scheijndel, creative director bij Havana Harbor: “Het team verheugt zich op een mooie samenwerking. Niet alleen met Unilever en haar merken, maar ook andere bureaus die we met ons digitale DNA naadloos aanvullen. Havana Harbor kan een digitale bijdrage leveren aan het in beweging krijgen van diverse doelgroepen. Dat doen we vooral met gepersonaliseerde campagnes: voor iedereen bestaat een perfecte uiting qua inhoud, vorm en medium. Alleen door continu te challengen op relevantie kunnen we de meest effectieve campagnes verzorgen."

Havana Harbor is onderdeel van Candid.

www.havanaharbor.com
www.unilever.nl
www.candidplatform.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Marketing Producer

01-09-2025 | 07:53:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Marketing Producer - Amsterdam

Crowdfunding Wij eisen de nacht stopgezet na ruim half miljoen

29-08-2025 | 12:58:00
Binnen twee dagen na de lancering heeft de campagne Wij eisen de nacht op al 252.440 euro opgehaald via crowdfunding.

Levi’s viert erfgoed met wereldwijde Icons-campagne

29-08-2025 | 12:41:58
Levi’s heeft een wereldwijde campagne gelanceerd waarin drie kledingstukken centraal staan: de 501 Original jeans, de Trucker Jacket en het Western Shirt

T-Mobile lanceert SuperMobile-campagne met Kevin Bacon

29-08-2025 | 12:37:56
T-Mobile heeft een nationale campagne gelanceerd om SuperMobile, het zakelijke telefoonabonnement, onder de aandacht te brengen

Bob Koigi: Fraude maakt van transparantie een noodzaak

29-08-2025 | 12:20:33
Nu digitale advertising zich blijft uitbreiden via connected TV, video en het open web, groeit de druk op de industrie om transparanter te opereren
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.