Happy Horizon wint negen prijzen bij Dutch Search Awards 2022

Creative digital agency Happy Horizon sleepte tijdens de uitreiking van de Dutch Search Awards 2022 negen prijzen in de wacht, waaronder twee keer goud. Daarnaast won het bureau vijf keer zilver en twee keer brons. Deze editie van deze gerenommeerde search marketing awards werd dit jaar gehouden in DeFabrique in Utrecht. 

Gewaardeerd door 80 onafhankelijke juryleden

Happy Horizon dong met maar liefst 22 nominaties mee naar de prijzen in dertien verschillende categorieën. Tachtig onafhankelijke juryleden hebben alle ingezonden cases beoordeeld. Tijdens de awardshow wordt het beste werk van agencies, businesses en professionals bekroond met een award. Dit resulteerde voor Happy Horizon in diverse prijzen voor hun geleverde werk. Een overzicht van de gewonnen prijzen door Happy Horizon.

Goud voor:

  • Beste PPC B2B-campagne voor Jan de Isolatieman 
  • Beste e-mailmarketingcampagne voor Continu Professionals

Zilver voor:

  • Beste video-campagne voor Malelions
  • Beste internationale campagne voor Luxaflex - Hunter Douglas Europe
  • Beste gebruik van data voor Quality Welnessresorts
  • Beste gebruik van marketing automation voor Warner Music
  • Beste retargeting campagne voor Malelions

Brons voor:

  • Beste social advertising campagne voor Luxaflex - Hunter Douglas Europe
  • Beste retargeting campagne voor Continu Professionals

Heidi Anthonis, Chief Innovation Officer bij Happy Horizon: "Dat we maar liefst negen prijzen hebben gewonnen, is echt een bekroning op ons werk. We proberen altijd met slimme en innovatieve oplossingen te komen bij uitdagingen van onze klanten. Ik ben ontzettend trots op de teams die aan deze cases hebben gewerkt. En ook op onze klanten, die al jaren samen met ons dit avontuur aangaan. Als je kijkt naar het niveau van alle cases op zo’n avond, dan is het fantastisch om te zien dat we al deze prijzen mee naar huis nemen. Met die twee gouden awards als extra mooie uitschieters!"

www.vertigo6.nl

www.happyhorizon.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.