Happy Horizon nummer 1 bureaugroep in Emerce100 2023

Creative Digital Agency Happy Horizon is verkozen tot beste bureaugroep van Nederland 2023 in het Emerce100 imago-onderzoek.

Happy Horizon wist in haar categorie zes van de zeven sterren te bemachtigen. Naast de nummer één positie als groep, scoorden zes labels van Happy Horizon, waaronder Gracious, LEQUAL, Jelba (nu Happy Horizon B2B), Experius, Vertigo 6 en Viduate ook hoog. Happy Horizon eindigt ook op de eerste plaats in de categorie Digital Agency Fullservice Groot en in de top van de categorieën E-commerce bureaus en Digital Marketing bureaus Groot.

Topscores labels Happy Horizon Groep

Veel bedrijven uit de Happy Horizon Groep scoren erg goed in de Emerce100 2023. In de categorie E-commerce bureaus staat Experius met 6,5 van de zeven sterren op nummer één. Vertigo 6 eindigt ook op de eerste plaats (6,5 uit 7) in de categorie beste Social en Content bureaus. In de categorie Digital Agency Fullservice Middelgroot scoort Gracious uit Den Haag hoog met zes sterren. In de categorie Digital Marketingbureaus Klein pakt LEQUAL een top vijf positie met zes sterren. Jelba staat op een tweede plaats bij de beste Digital Marketing bureaus Middelgroot, ook met zes sterren. Viduate eindigt op de tweede plaats in de categorie Video bureaus, ook met zes uit zeven sterren.   

Nummer 1-positie

Walter van de Wege, CEO bij Happy Horizon: "Ik ben supertrots dat Happy Horizon de hoogst genoteerde bureaugroep is dit jaar! Ieder jaar doen we zelf een klanttevredenheidsonderzoek, maar de Emerce100 is voor ons ook een belangrijke graadmeter. We zijn onze klanten erg dankbaar dat zij ons deze waardering toekennen. Afgelopen jaren stonden we ook al hoog in de deellijsten, maar nog niet eerder pakten we vier eerste plekken en domineerden we met zoveel labels in verschillende categorieën. Dit betekent dat onze klanten ons werk steeds meer waarderen. Ook ben ik heel blij voor Gracious, LEQUAL, Jelba, Experius, Vertigo 6 en Viduate die met hun geweldige scores laten zien dat we de absolute top van Nederland zijn in meerdere disciplines!

Waar we heel sterk in zijn, is het bedenken en toepassen van slimme, creatieve en innovatieve oplossingen voor onze klanten waarmee we ook direct resultaat boeken. We zitten hierbij op het snijvlak van marketing, techniek en next level creativiteit. Bij ons kun je terecht voor de creatie én optimalisatie van je webshop, maar ook voor je socialmediastrategie, video's tot complete 360-graden campagnes. Wat je vraagstuk ook is; wij kennen de weg."

Emerce100 imago-onderzoek

Voor de achttiende editie van de Emerce100 werkte de Emerce redactie opnieuw samen met het onderzoeksbureau Motivaction om te beoordelen hoe dienstverleners binnen de e-business en onlinemarketing branches presteren. Ongeveer duizend bedrijven zijn beoordeeld op een zevenpuntsschaal in tientallen verschillende online rubrieken. De uitkomst is een erkenning voor winnende deelnemers, maar dient ook om consumenten te informeren over de bedrijfskwaliteit van deelnemers.

De beoordeling werd gegeven door vakmensen werkzaam op het gebied van onlinemarketing, ICT en e-business. Deelnemende bedrijven werden onderverdeeld in verschillende categorieën en beoordeeld op meerdere richtlijnen waaronder kennis/knowhow, prijs-kwaliteitverhouding, betrouwbaarheid en flexibiliteit. Daarnaast werd ook de Net Promoter Score (NPS) meegeteld, die laat zien in hoeverre de beoordelaars een bedrijf zouden aanraden aan vrienden of collega’s. Uiteindelijk werd een maximale score verkregen op basis van een zevenpuntsschaal.

Download en lees de volledige Emerce100 2023 hier.

www.happyhorizon.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.